úterý 1. června 2010

Učící den

Snídaně: Musli + 2 řádky studentský pečetě
Dále nerozlišuju na jednotlivá jídla, prostě:
- bramborák
-talíř rýže
- 2 kafe s mlíkem , 1 bez mlíka

Pití: 2,5l vody + ranní čajík
pohyb: zase lehký hejbáníčko u Ulice

Hodnocení:
Jelikož jsem byla dnes celý den u babi moc jsem na výběr neměla. Dobrá...mnohým z vás by to jistě imponovalo a braly by ste to jako výzvu, ale pro mě je to opravdu asi těžké se udžet a nepodlehnou chvilkovému chtíči:D směju se já vím...ale ještě jsem nechytila takový ten správný impulz k tomu se pořádně nastartovat(asi to počasí ..) . Nadruhou stranu jsem ráda že nepodléhám klsickému vyjídání bytu a neužívám si obžerství.
Dnes jsem školu zapekla, necítím se zrovna extra good, a ve škole sme měli dnes jen 3hod což pro mě jako dojíždějící nemá moc smysl, jsem děsná zapejkačka....:D

Žádné komentáře:

Okomentovat